کدام تلویزیون سونی را بخریم؟

کدام تلویزیون سونی را بخریم؟ کدام تلویزیون مناسب خانه ی ماست؟

کدام تلویزیون سونی را بخریم؟

کدام تلویزیون سونی را بخریم؟ کدام تلویزیون مناسب خانه ی ماست؟

آموزش رایگان ایسنتاگرام مارکتینگ

این روزا خیلیا در اینستاگرام پیج کاری دارن اما تعداد زیادی از این افراد فکر میکنن خوش‌شانس نیستن که پیجشون رشد نمیکنه و نمیتونن درآمد از اینستاگرام داشته باشن.

یا فکر میکنن اونایی که پیجشون رشد کرده پول زیادی داشتن و کلی تبلیغات براشون انجام دادن. تبلیغات در اینستاگرام مهمه اما زمانی که پیج اصول اولیه‌اش برای یک پیج کاری رعایت نشده باشه حتی تبلیغات میلیونی هم نمیتونه اون پیج رو رشد بده.

اینستاگرام تا چند سال پیش یک فرصت برای افراد و کسب و کارها بود اما امروزه اینستاگرام یک مهارته و باید این مهارت رو یاد بگیرید تا بتونید در اینستاگرام پیشرفت کنید و به درآمد برسید.

این مهارت اینستاگرام مارکتینگ هست، که باعث میشه پسج شما رشد کنه.

آموزش رایگان ایسنتاگرام مارکتینگ


نکته‌ی مهمی که وجود داره اینه که وقتی پیج اینستاگرام رو راه اندازی کردیم اگر پیج شما یک پیج کاری هست باید یک پروفایل و نام مناسب با حوزه‌ی کاری‌تون توی پیجتون قرار بدید.

نکته های انتخاب نام و پروفایل مناسب برای پیج های کاری اینستاگرام رو در ویدئو زیر توضیح دادم.


انتخاب پروفایل مناسب پیج اینستاگرام


بعد از انتخاب عکس مناسب پروفایل و نام برای پیج اینستاگرام، باید یک بایو (Bio) یا بیو مناسب برای پیجمون بنویسیم. یادتون نره باید در بایو (Bio) یا بیو مختصر و مفید کسب و کار یا خودمون رو معرفی کنیم.


چطور بایو یا بیو (Bio) جذاب بنویسیم؟



حالا که میدونی باید چطور بایو مناسب برای پیجت بنویسی بعد از این باید بری به سراغ تولید محتوا برای پیج و فعالت بسیاااااار در پیج.

چرا میگم فعالیت بسیااااااااااااار در پیج؟ به دلیل اینکه اگر فکر کنی با فعالیت یک روز درمیون یا هفته‌ای یک بار یا اینکه ماهی چند تا استوری بذاری و بری می‌تونی توی اینستاگرام موفق باشی، اشتباه فکر کنی!

موفق شدن در اینستاگرام فعالیت و تلاش دو چندان می‌خواد. خصوصا اگه تازه پیجت رو شروع کرده باشی.

در اینستاگرام اولین موضوعی که مهمه تولیدمحتواست!

خانوم سین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد